lördag 8 augusti 2009

Köksdrömmar

Hej Linda,
Bror din hälsar och tackar för den fina tårtan. Den såg mumsig ut. Av oss fick han salt & pepparkvarn från Weber och en kött termometer från samma ställe. Alla som känner min man, vet att hans stora passion är matlagning och han älskar att köpa saker till köket, allt från kastruller till bra knivar och grilltillbehör. Nu har vi så smått börjat tala om att göra om vårat kök, men förutsättningarna är ju inte dom bästa. Köket är för litet och det hjälper ju inte att man byter luckor osv. det blir inte större för det (till min mans besvikelse:) Då får vi nog leta nytt hus. Men hur ska man kunna bestämma sig för hur det ska se ut? En del av mitt hjärta klappar för ett mer romantiskt och traditionelt kök, som detta från Kvänum:



Men en annan del av mig vill ju ha ett lättstädat, inte med massor av luckor med speglar som samlar damm osv. Detta andra kök, också från Kvänum, är ju så himla snyggt/enkelt.

Ja, än så länge är det bara drömmar och jag vet inte när vi sätter igång. Men att drömma och planera är ju halva nöjet, eller hur?

Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar