söndag 23 augusti 2009

Skaldjurskväll

Hej Anna!

Igår var vi alla hos D´s syster med familj och åt skaldjur. Det är ju högsäsong för det och vi har verkligen frossat i år på framför allt kräftor. Igår fanns det även krabba som jag älskar och oster och pajer. Vi hade en underbar sensommarkväll och satt faktiskt ute till 23.00. Det var nog den sista sommarkvällen för i år.



Vad härligt det lät att baka, jag har en stark vilja att göra det med men tyvärr finns det alltid så många måsten runt mig så jag tar mig aldrig tid. Mitt nästa projekt är att sy kuddar och gardiner till lekstugan. Här är tygerna jag har val och längst ner finns dukarna Idaköpte på Österlen när vi var där. Det gröna med vita prickar ska jag häfta runt bordet så det klarar av all "matlagning" som görs. Det kommer snart bilder så ni får se.
Ha en skön söndag och hälsa familjen,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar