onsdag 26 maj 2010

Rabatt-titt

Hej Anna och alla andra!

Idag skiner solen på östra sidan igen men det är kallt. När klockan ringde 05.00 var det bara +3 ute. Dagar då jag börjar jobba tidigt försöker jag ta mig hem tidigt med. Att sedan slänga av sig kostymen och ut i trädgården är en fröjd. Och nu händer det verkligen mycket.

Efter att jag gick trädgårdskursen ser jag min trädgård med nya ögon. Och vi ska ta lite varje år för att förverkliga planen.
En liten blomma som jag upptäckt är denna lilla ljusrosalila blomma. Tremastarblomma heter den och är lite av en favorit i år. Så söt och enkel men tar ens blickfång.
Mina Penséer mår jättebra fortfarande och barnen smyckar gärna krukorna med alla dess figurer dom hittar. Här är ett jättebi som fått sin plats vid staketet och ingången till trädgården. Att ha barn gör att man kan gör allt som man vill och dom sätter sin sista piff i slutändan på blommor och intredning. Är det inte underbart?
Hoppas allt är bra där ute hos er,
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar