tisdag 2 augusti 2011

Kräftor...

Hej Anna och alla runt om i sverige!
Ikväll gick jag över med en korg till min granne som är ensam hela vecka. Hennes man och barn har åkt iväg och hon är hemma för att jobba.
Och vi fick en tjejkväll med lite bubbligt, kräftor, ostar mm
Vad mysigt det var och inte blev det sent heller... Jag älskar att ha dessa spontana kvällarna likaväl som dom som planeras långt i förväg.
Solen sken när vi satte oss ute men så fort solen gick ner bakom topparna fick vi gå in och vet ni.... Vi tände en liten brasa samtidigt som vi drack kaffe och åt morotskaka. Såååå härligt och sååååå varmt det blev. Hahaha, knäppt va?
Nu ska jag läsa vidare på vad som har hänt er.

Hoppas ni haft en bra dag med allt som livet ger.
Kram Linda

5 kommentarer:

  1. Vilken underbar kväll du har haft! Jag gillar verkligen de där spontana kvällarna, de bli oftast bäst tycker jag. Det är en av de bästa sakerna med sommaren, de spontana middagar/fikor/träffar som man har. Det har man inte alls på samma sätt på hösten/vintern.

    Idag blir det Tomelilla sommarland för oss! Får väl se hur det blir.... :)

    SvaraRadera
  2. God moorgon good moorgon det blir en till härlig dag, hihi. Vad mysigt ni hade i går. Jag är definitivt en spontanmänniska, finns inget bättre än när någon ringer på dörren utan förvarning, hihi.
    Här står alltid kaffepannan på!!
    Kräftor lät gott, jag blev sugen i måndags på att ha en spontankräftskiva då vi hade långbordet uppe i trädgården med belysning och allt. Men då blev det inte...
    Men suget börjar verkligen komma efter kräftor, mums.
    Ja här belv det inte målat, hmm jag fortsatte i trädgården tills det blev mörk, ville inte gå in det var såå skönt.
    Får bli målning i kväll, kanske, hihi
    Ha en riktigt skön dag, här bär det av till jobet, det är härligt tycker jag;)
    Kramkram på dig / er Nettan

    SvaraRadera
  3. Spontana träffar slår det mesta....man är så avslappnad och har inte dom där förväntningarna, det bara blir.....och så gott det såg ut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilken hääärlig kväll ni verkar ha haft!!! Och så fina bilder, stämningsfulla!! Vi ska fiska kräftor på fredag och nu vattnas det i munnen efter dina mumsiga bilder :)

    Stooooooooooooooor kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. åh vad gott det såg ut, kram mamma

    SvaraRadera