tisdag 22 november 2011

utbildning är viktigt...

Hej Anna mfl!

Kom precis hem från den sista kvällen från kursen Acamdemy of excellence www.academyofexcellence.se/ en 10-veckors kurs för tillväxt i sitt företag. Det har varit många veckor med tankar, nya idéer, och vända ut och in på sig själv. Men otroligt nyttigt... Att fortsätta utbilda sig är nyttigt och bra tror jag och jag kan nästan längta till nästa kurs.Frågan är bara vad det blir. Sedan finns ju massa andra jag vill gå privat när det gäller inrdedning, dukning och blommor. tex hos www.catharinalindeberg-bernhardsson.se/ det verkar så spännande. Någon som gått en av hennes kurser?


Hur ska jag få tiden att räcka till med allt jag vill göra...


Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Så sant , och så många det finns att välja på se...har inte gått hennes kurser, men jag tror de är toppen. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Låter spännande! PS fin lampa överst, jag har samma hemma :) Kram, Marthina

    SvaraRadera