tisdag 14 februari 2012

En Kram till er alla!

Hej Anna och vänner...
Vaknar kl 6.00 som vanligt på vardagen och småläser nyheter och facebook på telefonen innan det är dax att väcka barnen. Intressant med fb tycker jag hur många åsikter som svärmar där. Idag handlar det om alla-hjärtans-dag. Många skickar kramar och fina ord och vissa bojkottar det helt. Rent affärsjippo skriver dom.
För mig handlar denna dag om en tanke till alla jag har runt omkring mig oavsett fysiskt eller andligt. Jag handlar inga nallar eller blommor utan njuter av en godare middag som tar längre tid att så vi umgås hela familjen.
Jag passar på att påminna mig om allt vackra, fina jag har omkring mig och kramar min familj lite mer. För mig är detta en bra dag, en dag som påminner mig om hur jag ska göra alla andra dagar med.
Så här kommer en bamsekram till er alla jag känner och inte känner.
Kram linda

3 kommentarer:

  1. Det låter som en sund inställning till denna hjärtliga dag. STOR kram till er, Anna och Linda, idag!
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Kram tillbaks!

    Och jag håller helt med dig om alla hjärtans dag! Jag tycker också om denna dag, jag tycker om att faktiskt tänka lite extra på de man älskar och bryr sig om idag. Man älskar dem givetvis alla dagar, men en liten påminnelse då och då skadar aldrig!

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Vilken in bukett du har och hjärtat kan man väl försöka ha med alla andra dagar också!
    Agneta kram

    SvaraRadera