söndag 8 november 2009

En vanlig söndag

Hej Anna!

Usch vilket tråkigt väder det är ute denna farsdag. Grått och duggregn. Jag som hade tänkt och ta med barnen ut i skogen och plocka moss, kottar och annat fint som finns i skogen. Leta inspiration för advent och vinterpyssel. I år vill jag ha vitt, vitt, vitt med naturens färger.

Halloween är slut för iår och nu börjar sökandet på julpyssel istället. Det kommer dock inte att bli i samma mängd som halloweenkvällen. Det var mycket pyssel som blev gjort.

Ja det var jättehärligt att ha er här och fira denna spökkväll. Att se barnen leka så bra och ha så roligt är helt fantastiskt att se.
Igår kväll skulle jag och D fira vår 14-års dag, eftersom jag var på resa den riktiga dagen passade vi på att köpa hem lite extra. Champagne och massa god mat att äta. Men kvällen slutade med två trötta föräldrar som tittade på tv och bloggade. Så det får bli idag istället.
Att ta hand om varandra är viktigt och se dagen som den är tycker jag. Se varandra för dom småsakerna som vi gör för varandra. Så nu längtar jag efter kvällen och allt som hör den till. 14 år är en lång tid och jag ser verkligen fram emot att finnas med honom resten av mitt liv.

Hälsa bror och familj,
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar