onsdag 29 juli 2009

Dagarna går och semestern tar snart slut!

Hej Anna!

Tack goa du, det var precis vad jag behövde igår när vi kom hem fråm Kolmården. Jag vet vad du menar när det gäller våra söner. Ibland kan man undra, hahaha, och just när man undrar är det en kille som kommer och kramar en och säger -Jag älskar dig. Det är då man undrar igen.
Vi har som sagt varit på Kolmården en dag och haft underbart. Vädret var perfekt och barnen hade jättekul, och för första gången hann vi inte med allt. Det var lite snopet faktiskt. Du vet hur vi är, vi brukar vara snabba. När vi väl kom till hotellet (som vi bott på flera gånger faktiskt och jag hoppas att vi kommer att åka dit tillsammans snart) fick vi minisviten, väldigt fint. http://www.blomenhof.se/ Det var fullt på hotellet och dom tyckte att vi var så många. Det gillar vi eller hur? Ni ska få se alla bilder när vi träffas.


Lekstugan går framåt, mest målarjobb kvar och takläggning och inne i huset! Igår kom tygerna jag beställde. Det får du oxå se längre fram...
Hoppas att ni mår bra alla,
en stor kram för att du finns.
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar