onsdag 24 november 2010

Snart advent

Hej Linda,

Snart är det advent och jag försöker julpynta lite här hemma. Önskar att dygnet hade lite fler timmar bara, så man hade tid att pyssla mer. Jag älskar att sy & skapa, att pyssla helt enkelt men nuförtiden finns sällan tiden till det.



Bilder lånade från www.baldershage.se

Denna fina skylt skulle vara jättelätt att göra själv, med hjälp av några zinkschabloner, men återigen, det går fortare att köpa den färdig....



Dessa fina flaggspel från Nyblom o Kollén är inte heller svåra att göra, om man har tillgång till en symaskin.
Nä, nu får jag strukturera upp min tid och skapa lite tid för pyssel!
Vem vet, kanske jag kan visa upp några av mina egna alster här snart:)

Ha det bra i kylan.
Kram från Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar