lördag 13 november 2010

Ystad saltsjöbads webbshop

Hej Anna!

Som du vet älskar jag Österlen och inte minst Ystad, det är en härlig lite stad med mycket innehåll. Jag har en sådan tur att vi varit nere vid 2 tillfällen och jobbat där samt bo på Ystad saltsjö bad, miljön är helt fantastisk. Jga kan varmt rekomendera att bo där. Servicen är på topp, maten underbar, spaavdelningen är fantastisk och inredningen är helt rätt i min smak. New England rakt igenom och man njuter av möbler, plädar och kuddar.

Till min stora glödje har dom nu öppnat en webbshop där vissa delar finns att köpa.



Detta var ett axplock av vad dom har, gå in och titta själv. Mycket fint finns.

Hoppas ni mår bra. Vi ses på tisdag igen. Tänk vad mycket vi har träffats detta år pga utbildningar, jobb och familjehelger. Jag njuter av det varje gån när vi ses.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar