söndag 22 november 2009

Söndagslunk

Hej Anna!
Vad roligt att få träffa tomten, jag hoppas att han kommer hit snart med till oss så barnen får träffa honom, O börjar bli lite tveksam när det gäller detta och jag hoppas att det håller detta året med. Det är något magiskt med att se barnens förväntan när det gäller tomten, eller hur?
Idag är en mysdag här hemma som vanligt, det verkar vara så i vår familj nu för tiden på Söndagar.
Jag bakar bröd och I julpysslar i hallen. I morse när jag satt med mina kokböcker kom I och frös. Hon ville ha benvärmare som sin mamma. hihi. Så det var bara att ta fram sina pulsvärmare och låna ut till dom små benen och nu går vi båda och myser med varma fötter.


Lite här och där kommer en julsak upp hos oss, det är första gången jag tjuvstartar tror jag. Glögg och julmusik efter en långpromenad i eftermiddag med min kollega väntas.
Ha en skön Söndag,
Kram
Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar