onsdag 28 juli 2010

Sommarmingel

Hej!
Idag är det grått och regnet hänger i luften, jag sitter och jobbar ikapp mig lite eftersom jag haft mycket ledighet denna sommaren. Ibland är det bara possitivt att vara egenföretagare.

För ett tag sedan hde vi D´s föräldrar på besök på en kvällsdrink med tilltugg. Så underbart att sitta ute i kvällsolen och njuta av livet. Eller hur?

Vitvin, jordgubb/lime cider, fruktsoda och is.
Kuber av fetaost, vattenmelon och parmaskinka. Dressing av ruccola, basilika, citron och rapsolja.

Visst är det härligt med allt man kan göra med mat? Jag är nog en njutare i livet...
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Hej Linda.

    Tack för din gulliga kommentar hos mig och vad roligt att du kikade in. Vad mysigt att ni bloggar tillsammans du och din vän! Ja visst är det härligt att kunna sitta ute och äta tillsammans en varm sommarkväll. Jag är inte redo för hösten än, det känns som det nyss blivit sommar på något sätt då det var så himla lång vinter. Hoppas allt är bra med dig och att du hunnit jobba ikapp :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Det där såg väldigt gott ut! tyvärr är det inget uteväder alls här :( Men kan förstås äta goda saker inomhus också;)

    Ha det bra!

    kram Pernilla

    SvaraRadera