tisdag 21 december 2010

Längtar tills i eftermiddag

Hej Anna!

Sitter på kontoret och längtar efter att dagen skall gå. Sedan lite julledighet, nästan inget jobb alls. Bara dom roliga småsakerna ska jag göra. Att driva eget för mig är en livsstil och gränsen mellan hobby och arbete ligger nära. Jag älskar mitt jobb och alla utmaningar jag ställs inför. Och för varje lösning på ev problem ger mig en ny syn på hur jag kan göra mitt företag ännu bättre.
Och varje seger passar vi på att fira,

Men nu behöver jag lite lugn och ro någon vecka för återhämtning och massa familjetid. det är ju ändå det jag älskar mest. Att vara med min familj. Jag längtar efter när ni kommer upp, och det är inte många dagar kvar nu.

Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Hej va kul! Roligt att du skrev en kommentar så jag hittade till er blogg. Jätte fin! Här kommer jag förbi snart igen. Kramar Sandra

    SvaraRadera