måndag 28 december 2009

Hemma på västkusten igen!

Hej Linda,
Då var man hemma igen efter en lång skön helg uppe i Strängnäs, hos svärmor. Vad mycket snö det var och vad mycket mat det blev hi, hi , för att inte tala om julgodis. Oj, oj, oj, nu måste jag ta tag i min träning efter nyår, så att man kommer i form igen. Det får väl bli samma nyårslöfte som vanligt: börja träna, äta nyttigt och sova mera!

Hoppas ni är friska och att inte S har smittat alla, hon låg i hög feber när tomten äntligen kom på julafton och orkade knappt öppna paketen, stackarn. Idag ligger A med feber och vi håller tummarna på att han blir frisk till nyår, då vi ser fram emot att fira med goda vänner här i stan.


Jag tycker denna bilden är underbar på dig och din man, när ni med skräckblandad förtjusning slänger er ner för pulkabacken.



När ni ser denna bild förstår ni kanske mitt problem med vikten, det fanns alldeles för mycket gott att äta under julen,


Min man tyckte att jag skulle ha med en bild på vårat sill bord också, även om sill inte tillhör min favorit på julbordet...men jag äter mer av annat såklart. Men er familj är ju helt galen i sill, så jag vet inte hur många sorter det blev i år, vet du?




Ja, det var verkligen vackert i lilla Länna utanför Strängnäs, denna jul.
Nu är det bara till att börja förbereda nästa storhelg, nyår. Då ska det ätas en hel del igen...
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar