måndag 7 december 2009

Tävling

Hej Linda,
Nu börjar julstämningen infinna sig här hemma. Jag har haft mitt sista Perfect Home party för denna säsongen, nu ska jag vila mig och ta hand om mig själv, barnen, mannen och vårt hem och finna julefrid. Det är viktigt att tänka efter varför vi egentligen firar jul. Jag som har jobbat innom handeln i över 10 år, har börjat känna olust för julen de senaste åren. Det är bara stress, stress och shoppinghysteri i december. Men i år längtar jag verkligen till jul och jag har fått fördelen att vara ledig från den 23 dec-4 jan i år, det hör inte till vanligheten när man jobbar innom handeln, men det ska bli sååå skönt & så ses vi ju några av dom dagarna också och det gör ju inte saken sämre kära svägerska!

Ta nu chansen att vinna en söt tomtenisse på http://signe-1.blogspot.com/

Ha en fortsatt underbar vecka underbara du!
Kram från Anna


1 kommentar:

  1. Min år på Duka och Cervera påminner mig om stress inom handeln. Det är därför jag har svårt att besöka butiker med mycket folk. Jag hade alltid ledigt bara två dagar.
    Kram Lotta

    SvaraRadera