onsdag 7 april 2010

Bilder från påskhelgen

Hej Linda,
Tack för en superrolig påskhelg. Vi fick alla sorters väder och alldeles för mycket påskgodis, eller hur. Vet inte hur jag ska bli av med de där extra kilona...men det problemet tar vi en annan vecka:)


Underbart att se hur bra våra barn leker ihop, tjejerna varken ser eller hör oss, så inne i lekarna är dom, de små sötnosarna. Saga var sååå lycklig när du, faster Linda, gjorde inbakade flätor på hennes hår. Något jag aldrig lyckats med!



Det var roligt att färga ägg också, i mina favoritfärger dessutom,




Den fina Greengate skålen har jag fått av mina goda vänner Evalena och Jocke, snacka om att man har vänner som vet vad man gillar och som är så omtänksamma! Dom bjöd oss på middag på påskdagens kväll, det var uppskattat kan jag lova, alltid skönt att sätta sig till dukat bord.




Men detta dukade bord var hos oss, till eran förtjusning eller hur? Silllunchen på påskafton, bestod av 4 sill sorter, ägghalvor mm. Kanske inte min favoritlunch denna helg, men jag njuter av att se er njuta:)
Sen avslutade vi helgen med att måla våran trappuppgång (efter att ni åkt hem),









Jag är supernöjd med resultatet och jag vet inte hur jag ska tacka min man tillräckligt för att han har orkat och kämpat och gjort det så fint i trappan, han är fantastisk!
Nu är det BARA trappstegen som ska målas/lackas och sen kan vi njuta av kvarterets finaste trappuppgång tror jag:)

Ha det bra, vi ses på fredag IGEN, jiiipii, då kommer jag till storstan för att gå Sköna Hems heminredningskurs, jiiipii igen!
Kram från Anna

1 kommentar:

  1. Hej Linda och Anna!!

    Vill bara titta in och tacka er för era snälla och rara ord hos mig! Det värmer i hjärtat!

    Ser ut som ni haft en riktigt skön påsk! Vad härlig att ha sån fin gemenskap inom familjen.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera