måndag 20 december 2010

Julgranen pryder vårt vardagsrum

Hej Anna!
2 inlägg på samma dag. det var länge sedan. Ikväll har vi klätt vår julgran och haft mys med familjen.
Förr hade vi bara röda kulor, glitter och ljus. Men efter alla pyssel barnen kommer hem med har mycket annat smygit sig in. Förra året hade jag och I ståltrådspyssel som resulterade i bland annat en ängel. Lite sned och ojämn men riktigt söt när hon hänger där.
När O var liten ville jag ha lite mer för honom att titta på så han fick en ny upplevelse varje dag. Gunghästarna var väldigt poppis då. Och nu har dom sin egen plats.

Dessa söta tyghjärtan hittade jag på IKEA för många år sedan. En av många fynd man kan göra där.

Jag hoppas att jag kan få ett bra kort på granen när det är ljust så ni får se. Hur är eran gran i år?
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar