onsdag 5 januari 2011

Vita villan och tapettankar!

Hej Anna och alla ni andra!

Ikväll hade jag en stund över för att bara mysläsa och hamnade på Sköna Hems hemsida och inspirerande hem. Där hittade jag detta vackra hem.

Jag älskar stilen, det vita och ljusa och rymden i huset. Det vore drömmen att ha det så eller hur?




alla bilder är lånade av Sköna hems hemsida


Det är något att njuta av när vi idag flyttade tillbaka vårt sovrum på andra våningen och fick allrum på första igen. Det var inte länge sedan vi gjorde omflytten men vi märker att vi alla 4 mår bra av att vara på samma plan. Men visst kommer jag sakna rummet där nere.

Nu gäller det bara att hitta en tapet som passat vitmålat trätak, vitmålade plank som fondvägg och ljust golv. Jag funderar på ev denna tuffa tapeten....

Jag hittade bilden (som jag även lånade) på en otroligt bra site som heter Styleroom.
Den rekomenderar jag varmt om du/ni missat den.
Hoppas allt är bra,
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar