torsdag 23 juli 2009

Hej Linda,

Det har varit några hektiska dagar här i väst. Som du vet håller vi på att lägga nya plattor på framsidan av huset, samtidigt som vi gör om en klädkammare till "kontor" till vår lilltjej.

Nu har vädret hindrat oss lite idag när det gäller plattläggningen, men imorgon kommer stenen från leverantören. Detta har jag längtat efter sen vi flyttade in i huset för 4½ år sedan.

Den lilla skrivbordshörnan blir klar till helgen och då ska jag lägga in en bild på den!

Nu ska jag sätta mig med min inredningstidning och njuta. Jag tror att alla som har små barn vet vad jag talar om, när jag säger att det är vardagslyx, när lugnet och tystnaden sänker sig över huset och man kan ta fram sin tidning och läsa i lugn och ro! Ha det bäst, kramisar från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar