fredag 4 december 2009

Choklaaaaad...

Hej Linda,
Idag har jag varit hemma med en sjuk S. Kylskåpet var tomt och bilen trasig...så jag fick snällt hålla mig hemma tills mannen kom hem. Jag har varit sjukt sugen på choklad idag (antagligen för att jag visste att jag inte hade någon hemma, det man inte kan få är det man vill ha eller?)

Då hittade jag ju också världens bästa ide på nätet,
Bild från julklappar.nu

En sådan julkalender skulle passa mig, som chokladälskare, super!
Och nästa gång vi gör marängsviss så skulle man göra sådana här fina maränger eller hur?
Ja, choklad kan jag aldrig få nog av så är det bara och som sagt i helgen blir det nog till att baka lite och testa nya kameran! Få se om jag kanske kan lägga in lite av mina egna bilder efter helgen om jag lyckas.
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar