onsdag 30 december 2009

Nyår, silver & frost!

Hej,
Nu är det riktigt, riktigt kallt här, -14 grader. Imorgon är det nyårsafton och barnen är förväntansfulla, längtar efter fyrverkerier och att träffa sina kompisar som vi ska fira med.
Vi ser fram emot en god trerätters middag, lekar och mycket trevligt sällskap.

Jag ser även fram emot ett nytt år, 2009 har varit ett ganska kämpigt år för mig av olika anledningar som jag inte går in på här, men 2010 kan bara bli bättre och min man och jag har lovat oss själva mer ledighet och tid tillsammans!

Vår afton i morgon ska gå i silver kanske något åt det här hållet:


Kanske skor åt det här hållet:) Fast denna är till julgranen!

Bilder lånade från www.sia.se

Ute kommer det vara frost i morgon också, det är såå vackert och passar bra i hop med nyår, silver och fest!






Bilder privata.
Nu börjar jag även komma igång med fotograferandet också som ni ser, det är så kul men ack så svårt. Om det är någon som läser vår blogg som är duktig på att foto, får ni gärna komentera mina bilder och komma med tips hur jag kan bli bättre.
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar