torsdag 10 juni 2010

En plats för mig i solen

Hej Anna!

Tänk vad tiden går. Jag har varje dag satt mig ner för att blogga och det är alltid något som stört mig eller tar min uppmärksamhet. Solen sken även idag och det var dax att ta min plats i solen en stund på framsidan där solen värmer som bäst. Där sitter jag med en kopp kaffe och kuddar runt mig för en stillsam fika och lyssnar på när barnen leker.
Samt en Lantliv och ja, det är min favorittidning och har varit sedan första nummret. Bänken som är så blå, målade jag när jag väntade O och det var ca 9 år sedan. Dax att måla om tror jag. Har ni ett förslag på färg blir jag glad.

Mitt olivträd står brevid mig som jag fick förra morsdag och som jag trodde dog i vintras men med min stora glädje tar den sig och mår riktigt bra.




Hoppas ni har en härlig sommarkväll, imorgon är det skolavslutning här. Skjortan hänger framme och byxorna är rena. Imorgon ska vi till skolan och se sonens avslutning. Det är något visst med skolavslutning, sången och blommorna eller hur? Det får mig att minnas när jag själv var liten. Tiden går...

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar