onsdag 30 juni 2010

Lantliga drömmar

Hej Hej!

I många år har jag drömt om ett hus på landet, ett torp med ängar runt mig. Där jag kan ströva lungt omkring och njuta av att vara mitt i livet. Där jag kan göra smultronstrå till frukost och finnas till för familjen. Fiska och spela spel, promenera på grusvägar och fantisera med barnen om allt vi ser.
Stanna upp från arbetet utan telefoner, möten och datorer. Göra dom saker som vi i familjen drömmer om tillsammans. Eller bara baka en kaka och äta tillsammans med en god bok och lite kaffe som dagens viktigaste "att göra".

Tänk vad lite drömmar kan göra, och min jakt på ett torp går vidare. En dag har vi det i våra liv...

Kram

Linda

1 kommentar:

  1. Du skriver så vackert, så nu blir jag också sugen på ett torp! Kram Anna

    SvaraRadera