måndag 2 augusti 2010

Beach-Yoga

Hej Anna!
Som du vet yogade jag varjen dag när jag var i Florida och det är en träningsform som passade mig väldigt mycket. Tyvärr hittade jag ingenstans där jag ville vara när jag kom hem vilket inte är så konstigt eftersom vi var på fantastiska stranden vid Delray Beach och yogade till soluppgång. Svårt att slå detta.

Nu har iallefall en vän till mig startar beachyoga här hemma och vi är vid havsbadet varje lördagmorgon, sist var det så dåligt väder att inte många kom men jag tyckte det var underbart att vara där.

Jag mår verkligen bra i kropp, knopp och själ av att yoga.
Ha en härlig start på veckan,
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Vilken fin o mysig blogg jag trillade in på....SommarKramar Therese

    SvaraRadera
  2. Yoga vid Floridas stränder - jag måste hålla med om att det låter svårslaget! Men vad mysigt att du kan göra något liknande här hemma nu.

    Jag har bara provat på en väldigt enkel variant av yoga, men mådde otroligt bra av det. Kanske borde prova igen.

    Ha det bra!

    kram Pernilla

    SvaraRadera