tisdag 31 augusti 2010

Pragresan!

Hej Linda,

Sitter nu hemma i vår soffa igen och försöker smälta helgens upplevelse.
Jag har varit i Prag fredag-måndag med 70 andra tjejer som säljer för Perfect Home.
Vilken helg, det är svårt att sätta ord på den.
Galet sjukt roligt har vi haft och jag kan bara konstatera att jag återigen tackar gudarna för att jag fann detta företag att jobba för.
Roligare och generösare företagsledning får man nog leta efter! Stort TACK till dem.

Här följer lite bilder från helgen (tyvärr tog jag inte med mig "bästekameran", så kvaliten på bilderna är lite si och så...)




Arkitekturen är fantastisk i Prag, vilka utsmyckningar










Och vilken vacker gatubelysning, dessa var från början drivna med gas (nu med elektricitet) men ska renoveras och snart åter lysa med gaslåga!











Så många detaljer, man skulle kunna stå och titta på dessa byggnader i evighet.





Jag på Carlsbron, en av de mest besökta platserna i Prag tror jag. Om man håller handen på denna staty och önskar sig nått, ska önskan gå i uppfyllelse säger sägenen...jag passade på att önska mig nått iallafall....




Här har vi de 9 bästa säljarna detta halvår, glatt poserande. Perfect Home är ett norskt/svenskt företag, men vi har inte funnits lika länge i Sverige. Då känns de ännu roligare att 4 st av dessa är svenka tjejer. Och att 1:a platsen togs hem av en svenska (Viktoria längst till höger i bild).




Sen blev det fest hela natten lång:)





Yvonne, jag och Marika. Jag har fått så många nya fantastiska vänner denna helg och jag hoppas att jag får träffa dem alla på nästa resa med Perfect Home!

Nu måste jag sova och ta ikapp lite förlorad sömn, för sova hade vi inte tid med i Prag:)

Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar