söndag 27 februari 2011

Lååångfrukost

Hej Anna och alla andra!

Jag är ingen frukostmänniska, oftast blir det bara lite fil och en kaffe. Kanske en macka på sin höjd. Men i veckan kände jag så för att få sitta ner en morgon och bara njuta av att inte ha något måste. Sagt och gjort förberedde jag familjen på att inte få en tidig frukost. Utan började fixa med både det ena och andra. kl 10 satte vi oss (ja för er som inte tycker det är sent kan jag berätta att vi är ganska tidiga på helger) vid ett fullt bord. 1,5 timme njöt vi alla 4. Och vilken start det blev.

Barnen njöt av att få gå och hämta frukt och inte minst jordgubbar. I sa att detta kan vi ha varje dag....
Maken bakade ett så gott bröd, se bilden nedan och hitta receptet genom att klicka härEn stor kopp te är ett måste känner jag....
Med mycket spring i benen som jag har fick jag en lung stund denna lördagsmorgon. För att sedan åka till täby och köpa ramar till tavlor jag gjort. men det är ett helt annat blogginlägg tror jag.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar