söndag 6 februari 2011

Söndagsmorgon i tystnad

Hej Anna!
Söndagsmorgon och alla sover i huset. Själv vaknade jag tidigt och gick ner, gjorde en kopp kaffe och njuter nu av alla underbara bloggar som finns. Det är lyxtid för mig. Och tänk vad många nya bloggar jag hittar hela tiden. Hur ska jag ska jag hinna med att både blogga själv, göra allt som jag blir inspirerad av att göra samt läsa andras. *Finss* jag måste nog dra ner på arbetstid helt enkelt.

Denna bild har jag redan visat någon gång, tyvärr hittar jag inga pärlhyasinter i butiken ännu så jag får själv njuta av denna

Tänk vilken vårluft vi hade igår här hemma. Solen sken och flera +grader, själv tog jag på min springskor och kom ut på min första promenad på länge. Det var så skönt.

Nu är det nästan ljust ute och klockan är bara 07.48 vi är på god väg eller hur?

Vad roligt att A har hittat sin grej med efterrätter. Det ser så gott ut och jag ser fram emot att få ta del av det nästa gång vi träffas.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar