lördag 7 maj 2011

Tapet

Godmorgon Linda och alla i vårt avlånga land,
Ser ut att bli en vacker dag i dag och betydligt varmare än tidigare i veckan. Får se vad vi ska hitta på denna lediga lördag.
Hittade en tapet igår som jag tycker är så ljuvlig, vet inte i vilket rum den skulle passa här hemma hos oss och jag brukar inte gilla för mönstrade tapeter, men nått har hänt med mig denna våren...först en blommig klänning (se tidigare blogg inlägg) och nu en mönstrad tapet...


Tapet och bild från PIP wallpaper, Pip Studio.

Ja, det är väl vårkänslorna som visar sig efter en låååång och kall vinter!
Ha en skön helg allesammans.
Kram från Anna

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att ni vill vara med i min utlottning! Och vilket trevligt upplägg ni har på er blogg. Brev till varandra, vilke idé!
    Ha det gott i solen både i öst och väst!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera