måndag 23 maj 2011

Trädgårdsarkitekt del 2?

Hej hej!
Jag tänkte fortsätta med mina tankar om att jobba med trädgård. Jag tog mig en runda i trädgården i lördags för att se vad som hänt senaste veckan och njöt av alla blommor som blommar. Och inte minst min syrén. Lila och underbar doft. Det är en sommarblomma som väcker många skolavslutningminnen det. Och självklart vill jag ha den i trädgården.

Och jag springer in för att hämta kameran så att jag kan visa min underbara syrén. Och här har ni den:


hahaha den är så ful. Men jag var tvungen att skoja till det, lite knäpp måste man ju vara.


Jag har flyttat båda mina och klippt ner dom. Så detta är den snygga av dom och det blev bara 2 klasar i år. Men nästa år då är dom lika vackra igen. Och det är ju bättre med bara 2 klasar av syrén än inga eller hur ;-)


Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar