tisdag 11 oktober 2011

Halloweeninspiration...

Hej Anna och höstfirare!
Nu har jag haft min sorgestund om huset och är i full gång med livet igen.
Snart är det halloween, en av mina idag favorithelger. Jag gillade inte alls när Halloween började bli en storhelg i Sverige men åren går och helt plötsligt finns det små skelett, spindelväv och pumpor i vårt hus.

Och ingen är väl bättre på att ta fram denna dag än Martha Stewart. Så bilderna under här är ren inspiraion från henne hemsida som är www.marthastewart.com

Vad jag längtar efter att få duka upp till halloween. Lite smygstart blir det på lördag då D´s kusin med familj kommer på besök. Någon pumpa måste nog stå på bordet.

Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Håller med få är så inspirerande som hon...Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med, jag förstod nog inget av Halloween i början (det gör jag kanske inte idag heller) men nu tycker jag det är så vackert och bilderna du visar är fantastiska. Men så kan hon Martha!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Håller med dig, har känt mig väldigt kluven till denna tradition men har vant mig mer och mer. Ganska kul trots allt med lite Halloween-pynt ;)
    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Tråkigt med huset. Hoppas ni hittar rätt till slut i alla fall.

    Håller med dig om Halloween. Tyckte inte om det från början, men tycker nu det är riktigt roligt att ha halloweenfest! Fina inspirationsbilder!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera