söndag 2 oktober 2011

Se sitt hus med andra ögon...

Hej alla vänner och Anna som är på semester grrrr ;-)

Hur har ni det? Här har jag haft en hektisk vecka och inte alls haft ork till blogganddet. Men så är livet eller ibland, eller hur? Tiden går fort och vissa saker måste lämnas åt sidan.

Tex sitt hus, jisses vad stökigt det kan bli hahaha. Ingen lust alls att börja städa när vi har så fina höstdagar


Och eftersom vi letar nytt så känns det som jag ser mitt hus på ett nytt sätt, jag hittar nya hörn att möblera på och andra små roliga idéer bara genom att se andras. Men även alla spår av vårt liv som vi haft här. Vissa vill vi måla över men vissa skapar minnen och det är det som är mitt liv. Tänk om jag alltid målade om och gjorde nytt då skulle jordgubbshanden försvinna, bobbycar-märker i listen vara borta, märket från min järnpanna skulle inte göra sig påmind när jag lagar mat mm

Så idag ska vi gå på husvisning igen. Vi har hittat ett underbart hus som vi alla 4 vill ha. Priset ligger lite för högt men jag kan inte låta bli att tänka att om huset är vårt får vi det.
För ett par år sedan skrev vi en lista på vad vårt drömhus skulle ha och detta hus har allt utom 2 saker (som vi kan prioritera) inget tv-rum och inget garage.

Så jag ber er ALLA håll tummen för oss.

Trevlig söndag önskar jag er,

Kram Linda

6 kommentarer:

  1. då hoppas vi att det går bra.
    ha en fin söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande! Håller tummarna för er å vill absolut höra mer om hur det går!! Pyss & Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att leta hus, men det är även frustrerande och jobbigt... Jag önskar er lycka till!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  4. Såklart hålls både tummar och tår! PS kan du maila mig din adress, så skickar jag din vinst!

    SvaraRadera
  5. Jättespännande! Lycka till! Ser framemot att höra mer om detta spännande husletarprojekt :)

    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  6. Så spännande med hustitt, jag håller tummarna allt vad det går.....
    Agneta kram

    SvaraRadera