lördag 15 augusti 2009

Äventyrsplaner!

Hej Linda,
Oj, vad jag är nyfiken på lekstugan och erat ommålade hus och allt annat ni har hunnit med. Längtar verkligen till september när vi kommer upp till er. Här har det gått lite trögt med projekten i och runt huset, dels för att man börjat jobba och är så förbaskat trött när man kommer hem och dels på grund av vädret (i regn är det inte kul att snickra ute).

Men framför datorn kan man sitta i alla väder och här kan man drömma och planera om allt! Just nu håller vi (eller kanske mest jag då...) på att planera en äventyrsresa till Australien. Du vet ju hur gärna jag skulle flytta utomlands, men inte tyckt att det rätta tillfället kommit, men nu planerar jag en något kortare variant...återkommer mer om detta säkert. Här är några bilder från världens mest spännande och vänligaste land: Australien
.

Bilder lånade från www.australia.com

Jag har rest runt i Australien i drygt 3 månader år 1995 och nu vill jag att min man och mina barn också ska få uppleva detta paradis. Är det någon ute i bloggvärlden som har gjort en resa dit med barn, så vore det kul att få kontakt med er.
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar