lördag 29 augusti 2009

Tiden går...

Hej Anna!

Det var inte mycket aktivitet här denna veckan, tyvärr får jag ta åt mig av det. Jag har haft massor att göra, både utbildat och rest. Och jag älskar verkligen mitt jobb. Vi har nu hittat kvinnor i södra delen av severige som vill driva nätverket tillsammans med oss så det är en spännande period vi går in i.

Så mellan onsdagen och torsdagen var jag och min kollega i Malmö och jobbade. Vi bodde på hotell Astoria som låg mitt inne i Malmö. Ett litet hotell med världens mysigast innergård.

Där satt vi många timmar och jobbade.

Idag går bilen till Julita för att gratta faster på 60-årsdagen. Dom har precis flyttat in i sitt nya hus som du kanske vet, så det blir väl en dubbelfest kan man säga.

Hoppas att ni mår bra allihopa,

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar