tisdag 11 augusti 2009

Fina lyktor

Hej Linda,


Jag längtar verkligen också efter en långpromenad med dig min vän. Men jag har inte lika stark längtan efter hösten som du. Jag är en sommarmänniska ut i fingertopparna tror jag.


Ja, nu är man igång ordentligt efter semestern. För er som inte vet så jobbar jag 80% som dekoratör och sedan jobbar jag med försäljning av inredningsprodukter på fritiden. Företaget heter Perfect Home och är ett norskt homeparty företag. I veckan kom deras höstkatalog ut, bläddra i den på http://www.perfecthome.se/ Här kommer några bilder ur katalogen.



Bild lånad från www.perfecthome.se Bild lånad från www.perfecthome.se


Det är fantastiskt kul att komma hem till gamla och nya vänner och ställa upp alla vackra ting från katalogen. Så det ser jag fram emot denna höst!


Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar