lördag 29 augusti 2009

Hej Linda,
Ja, det var inte tätt mellan inläggen denna veckan. Men precis som du har jag jobbat och slitit denna veckan. Började med att ha ett Perfect Home party i måndags, det gick jättebra och det var verkligen kul att komma igång igen efter sommaren. Jag möts av så många possitiva människor när jag presenterar alla varor ur katalogen, det är fantastiskt roligt. Sen har jag slitit extra hårt på mitt "vanliga" jobb denna veckan, eftersom vi hade en säljtävling, som alla ville vinna. Får se hur det gick när vi får resultatet nästa vecka. Håll tummarna för Alingsås! Vid sidan om detta, planerar jag en nätverksmässa för fullt. Tack kära Linda för att du inspirerar mig och får mig att våga prova på sådana här saker. Den 19 september blir det mässa, återkommer mer om detta.
Idag har vi sågat ner ett av våra äppelträd, känns sorgligt, men vi var tvungna. Det var inte i bra skick. Men vi har ändå 3 st äppleträd kvar, så jag får njuta av dem istället!


Ikväll har jag suttit och letat efter inspiration till vårt sovrum, som kommer bli vinterns renoveringsprojekt här i huset. Jag gillar verkligen delar av H&M Home collection.
Bild lånad från www.hm.se



Bild lånad från www.hm.se

Det är ju bra priser på deras saker också, det gör ju inte det hela sämre!


Kram från Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar