lördag 19 september 2009

Höstmässa i Alingsås!

Hej Linda,
Wow, säger jag, vilken dag det har varit. Vi har haft våran höstmässa idag, jag och fyra andra tjejer. Vi jobbar alla med homeparty, fast innom olika områden och tyckte det kunnde vara kul att presentera höstens nyheter tillsammans.
Det var en jättelyckad förmiddag och ca 80 personer cirkulerade, fikade i vårt fik och vi bokade alla upp oss på flera partyn i höst. Detta var sååå roligt, vi kommer att göra om det! Här är vi som ställde ut på mässan:

Anna (jag som skriver från västkusten) säljer för Perfect Home.



Victoria säljer för Rabdido.



Jeanette säljer för MaryKay.



Camilla säljer för Dag & Natt.

Och EvaLena säljer för Tupperware.

Det minglades, provades, fikades och bokades partyn!
Jag hade aldrig kommit på den här ideen om det inte varit för dig Linda, du inspirerar mig!
Love U
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar