måndag 21 september 2009

Plommonmarmelad

Hej Linda,

Ja ungarna är härliga. Det är sånt man kommer minnas och sakna när dom blir stora. Så vi måste njuta nu och här av våra små älsklingar. Cyklade förbi ett gäng ungdommar idag på väg hem, alla stod och rökte och hade ett fruktansvärt språk och en kastade en tom ölburk mot mig...man blir rädd och sen arg. Dom är ju för tusan barn och jag vuxen, jag ska inte behöva vara rädd. Sen börjar tankarna gå om hur man ska få sina egna barn att respektera vuxna och sköta sig osv. Suck det är inget lätt jobb att vara mamma men jag älskar det ändå!



Nu vill jag bara lägga in en bild på min mans underbara plommonmarmelad som han gjorde i helgen (din mamma gjorde ett bra jobb med er iallafall, två barn som är fantastiskt duktiga på matlagning fick hon:)
Är det någon som vill ha receptet så ska jag fråga honom, men han brukar improvisera.


Bild privat.

Nu längtar jag till på onsdag kväll, då får vi celebert besök här i Alingsås...

Kram från Anna

1 kommentar: