tisdag 8 september 2009

zetas trädgård

Hej Anna!

Vad tomt det känns nu när ni åkt. Barnen är tillbaka i vardagen och det är full fart med jobb, dagis, skola och basket. Resor och mer jobb. Ibland önskar jag att jag inte hade så mycket vilja att jobba. Hahaha det som är min stora passion.

Idag på nätverket var Eva Von Sydow där (hon jobbar som trädgårdsmästare) och pratade om höstjobb i trädgården. Så spännande.
Jag gick in på Zetas hemsida och njöt lite av alla bilder när jag kom hem och vi måste åka dit nästa gång du kommer. Gå in på http://www.zetas.se/ för att se mer, det var där jag lånade alla bilder idag förresten.


Väggorden var jättevackra. Passar helt rätt hos dig. det ska bli kul att se när vi kommer ner.

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Dit skulle jag gärna vilja åka. Vad kul att ni delar på en blogg.
    Kram till er/Lotta

    SvaraRadera