lördag 19 september 2009

Lugn på söndagen

Hej Anna!

Vad roligt att det gick så bra, jag är stolt över dig. Mässa är ett så bra tillfälle att skapa nya kontakter och även en social sak. Du gjorde det kanon. Hoppas att jag kan komma nästa gång som du har den. För det blir väl flera gånger? *Finss*

hittade denna bild hos http://alicelilly.blogspot.com/

Söndagsmorgon och jag sitter här hemma med en kopp thé, vaknade med en hemsk hals. Så jag kommer absolut att vara en "hemmafru" idag. Solen skiner och inspirationen på förändring växer. Jag vill att det ska kännas som ett lung här hemma, inte som nu då allt är blandat med varandra. Du vet vad jag menar?!? Satt hela kvällen igår och tittade på Martha Stewarts hemsida. Så många fina smådetaljer. Halloween närmar sig och alla dessa pumpor. Det är så kul att det firas mer och mer i Sverige, mest tror jag att jag gillar all matlagning och pysslet tillsammans med att träffa vänner.


alla bilder ovan kommer fråm www.marthastewart.com

I år ska vi ju ha en liten fest också så alla tips på roliga saker om Halloween tas gärna emot. Höstfester är verkligen härliga. Jag är så glad att ni kan komma då, jag vet ju hur lång resan är...


bild privat

Barnen leker uppe i sitt rum, Ida har haft en kompis som sov över över och D ska träna karate på förmiddagen. Själv lägger jag mig i soffan och fortsätter mitt letande efter Halloween-inspiration.

Ha en skön söndag, hälsa alla,

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar