söndag 2 maj 2010

Torp i mina tankar

Hej Anna!

Hoppas ni har haft det kul på Legoland, här hemma pratas det mycket om det med men vi verkar aldrig koma dit tyvärr.

I så många år har jag drömt om ett torp. Ett ställe att åka till under helger och lov, där livet går ut på att spela kubb, lugn och ro. Att få binda en blomsterkrans som dagens "att göra" och luka omkring. På SkönaHems hemsida hittade jag bilden på vad jag tänker på.

Lånad av Skönahem
Jag njuter av att se det gamla huset och det gröna runt omkring. Läs hela artikeln och titta på fina bilder här.


Söndag och helgen är slut, ibland är det mindre jobbigt att jobba än att vara ledig. Vi har varit på 50-årsfest, haft gäster och gått på barnkalas. Det var skönt att svärföräldrarna kom och åt middag så vi fick sitta och bara ta det lugnt en kväll.

Ha en skön Söndag,

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar