söndag 1 augusti 2010

Altan makeover

Hej Linda,

Nu händer det äntligen lite här hemma:) Källaren är nästan färdig städad (du vet ju hur det såg ut tidigare) Det är så skönt att få rensa ut ibland.
Och våra små projekt i trädgården och vår altan makeover börjar arta sig.

Vårat hus har eternit plattor, vilket inte är speciellt snyggt, men praktiskt....
Man får göra vad man kan för att dölja det lite.

På spaljen ska det upp ytterligare lite fina saker som är beställda på nätet och i denna stund på väg med posten:)

I andra ändan av altanen ska det bli ett litet utekök, två bänkar håller som bäst på att byggas av min super händige make, love you, och även i detta hörne ska eterniten döljas av spalje. Då kan man ju sätta upp vackrare ting istället:)

Sen måste jag ju bara inreda med lite fina saker från http://www.broarne.se/ min favvo butik på nätet:


Fler bilder på våra projekt kommer efterhand!
Kram från Anna









2 kommentarer:

  1. Vad fint det blir Anna! Ni är så duktiga tycker jag och jag ser fram emot att se vad du skickat efter. JÄTTENYFIKEN!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blir! Visst är det nästan lika kul att inreda ute som inne! Och att få möjlighet att fylla på med lite nya saker är ju aldrig fel;)

    kram Pernilla

    SvaraRadera