lördag 14 augusti 2010

Betong igen!

Hej Linda,

Du funderar mycket du, kring livet och dess gåta eller mening. Jag tror att du har en bra balans i livet, men vi hamnar alla där ibland när vi funderar och grubblar (kanske lite för mycket t.om) över om vi är på rätt väg eller vilka val som är rätt eller fel.

Typiskt kvinnligt eller hur? Jag har en bok som vi fick från BVC när vårat första barn föddes, den heter Håll kärleken levande av Alf B Svensson. Den är riktigt rolig och träffar många gånger mitt i prick ang. hur vi kvinnor tänker kontra män osv. Den borde alla par läsa tycker jag!
Men nog med det "djupa" snacket nu och vidare till det vi brinner för, inredning:)
Här kommer bilder på vår bänk med den färdiga betong skivan.





Resultatet blev väl inte riktig som vi hade tänkt oss, lite för många luftbubblor kvar och det där med siliconkant innuti formen för att inte få så vassa kanter blev väl sådär...Vet inte om det var fel sorts silicon eller om det inte var torrt när vi hällde på betongen. Kanten blev ojämn, men vi kan nog slipa till den i efterhand.
De söta zink krukorna med blomor på fyndade jag i mataffären Willy´s för bara 39 kr st. Tänk vad roligt det kan bli, på en annars tråkig veckohandlings tur!!!
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar