söndag 2 januari 2011

2011- nytt år

Hej Hej!
Det nya året är här och det gamla är historia. Varje år får jag en liten dipp vid 12-slaget för året som varit även om det var bra. Lite konstigt men det blir lika varje år.
2010 var ett år med massa arbete och kluriga saker att tänka ut, det är ett år med många resor och lite tid för mig. Ingen träning men tid för att studera och läsa istället. Ibland måste jag välja.
Ett år där min stora utmaning var att lära mig stå inför massa folk och föreläsa utan att få hjärtklappning varje gång. Och visst har det gått bra, sista föreläsningen gillade jag till och med att stå där...

Det var ett år där jag fick släppa på mitt kontrollbehov och lita på processen, både i arbete och hemma. Vilket har varit lärorikt för både mig och min omgivning tror jag. Lite kaos men allt har gått bra i slutet.

Ett år av glädje, skratt, tårar och frustration. Och hela tiden har familjen och släkten stått brevid och hejjat på.

Jag har VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ

Kram
Linda


Och ja, just det. Bloggen .... det är min paus i vardagen, jag gillar att blogga mer och mer. Och nu hoppas jag att det ska bli mer tid över för detta med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar