onsdag 19 januari 2011

Arbete och tidsbrist

Hej!

Tänk att det ska vara så svårt och få till lite tid för att blogga. Jag älskar att sitta med datorn i mitt knä och läsa andras bloggar sant skriva på våran. Och sedan tog min ledighet slut, in i arbetet och helt plötsligt tar jag mig inte tiden till att göra det jag njuter av.
jag känner inte stress av att blogga, tvärt om... Jag ser det som min egentid och där jag kan sitta för att njuta av vackra bilder och härliga miljöer. Ändå tar jag mig inte tiden som behövs?
Vissa bloggar kan jag längta efter att få läsa varje dag...Tack alla ni underbara som bjuder så mycket på er själva och er inspiration på era bloggar.
Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Nu har jag missat en hel del här hos er! Åh, vad gott det såg ut med er grekiska afton! Blev riktigt sugen....
    Och vilken underbar klänning:-) Vilken vän!

    Tack för snälla ord om våra bilder till fotoutställningen, blev så glad!:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera