lördag 24 oktober 2009

Barnrum

Hej Anna!
På min lista finns också en Howardsoffa, så skön att krypa upp i och den är verkligen snygg. Men visst är priset högt. Barnen är lite för små känner jag själv för att investera i en ny soffa. Men barnrum blir jag aldrig trött på att se. Speciellt inte som det här under:
Det kommer från en tysk sida och tyvärr hittar jag den inte igen. Men det är så fint. Skulle gärna ha det så i I´s rum. Där känns som ett ständigt projekt. På I´s önskelista finns en sänghimmel och denna på Ellos är inte dum alls.

Bild lånad från Ellos

Här hemma är det bra annars, jag flög ner till Göteborg fram och tillbaka under veckan och såg en teater på Stadsteatern där vi även höll en kortare föreläsning om vårt nätverk och företag. Teatern vi såg var "Publiken" som Suzanne Osten regisserat, väldig anorlunda men jättebra får jag ge som betyg. Jag rekomenderar den för alla som inte vill se en traditionell teater.

Det blir mycket resa nu känner jag och flyga är verkligen inte min grej.Tyvärr kunde jag inte komma förbi denna gång men som tur är så är det inte många dagar kvar tills vi träffas.

Saknar er alla,

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar