tisdag 20 oktober 2009

Önskar mig en...

Hej Linda,
Åh, vad jag längtar till Halloween, ser verkligen fram emot eran fest. Det ska bli spännande att se vad du har pysslat med och träffa era vänner. Det är ju inte varje helg man blir bjuden på fest nuförtiden som småbarns förälder, man varken orkar eller har tid. Så nu ska det bli kul, har tom. innhandlat en ny klänning...
A vill vara utklädd till en orsch (vet knappt hur det stavas ej heller hur dom ser ut och lilla S vill vara utklädd till prinsessa, vilket A inte tyckte passade på Halloween, man ska se läskig ut!)
Här hemma har vi börjat planera höstens/vinterns projekt i huset. Vår trapp ska ju renoveras, så vi letar tapet alt. panel dit. Vi har också bestämt oss för att möblera om i vårt vardagsrum och köpa lite nya möbler, så just nu önskar jag mig en Howard soffa..



Visst är dom snygga, men dyra...suck. Och så undrar man ju om man vågar skaffa en vit soffa när man har två små barn????
I morgon är jag ledig och då ska här röjjas och köras till soptippen, för att göra plats för nya saker:)
Kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar