lördag 10 oktober 2009

Hej Linda,
Vi mår bara bra här på västkusten och det är som sagt för långt i mellan inläggen. Livet är lite hektiskt just nu. Min mor fyller 70 år i helgen och istället för att köpa massor av "onödiga" prylar till henne, så annordnar vi födelsedagskalaset åt henne. Så det bakas och planeras för fullt!

Partysäsongen har dragit igång ordentligt också; 1-2 party i veckan är jag ute på nu, det är såååå roligt men tar mycket energi och tid. Ni som inte sett katalogen än, titta gärna in på http://www.perfecthome.se/ det är så fina inredningsartiklar! Speciellt julsakerna och appropå julen så slog det mig idag att det är ju inte jättelångt kvar till 1:a advent.....saker och ting måste börja planeras som tex. nya julgardiner osv:) Var inne på Stoff&Stils hemsida idag, dom har så fina tyger, jag får nog lägga en beställning snart.





Bilder lånade från http://www.stoffochstil.se/
Nu ska S iväg på barnkalas, sen ska A hämtas från hockeyträningen och vidare på ett annat barnkalas, där imellan ska jag hinna baka tobleronemuffins och handla...Ja, så ser livet ut för tillfället för en tvåbarnsmor:)
Var rädd om dig, saknar dig!
Kram från Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar