lördag 10 oktober 2009

njuta av stunden

Hej Anna!
Jag vet precis hur det är med allt som ska göras. Det som är min fristad är alla bloggar jag följer och alla vackra bilder som ger en sådan inspiration. Jag njuter av hösten och dess färger, bakar och pysslar, läser och leker mitt i all kaos som finns runt en barnfamilj som våran. Och snart är det Halloween och jag ser så fram emot middagen vi ska ha hemma med goda vänner och förhoppningsvist er.

Idag är det verkligen en riktig höstdag, solen sken och det är +0 ute. Vi var på bio och kollade "Nicke Nyfiken 2" hela familjen och sedan middag hos svärföräldrarna. Frosten ligger på gräset och det ser nästan magiskt ut när månen lyser på. Jag älskar denna tiden och längtar efter att få ta en lång promenad i skogen. Så länge får jag njuta av bilder... Jag vill fånga dagen och nuet i en liten ask för att ha dom och se på dagarna som kan kännas tunga trötta och jobbiga, för även dom dagar finns ju.

http://www.southernliving.com/

http://www.southernliving.com/

www.lexington.com

www.lexington.com

Ha en skön lördagskväll och hälsa alla,

Kram

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar