lördag 6 mars 2010

Gripsholms Värdshus

Hej Anna!
Vilken härlig start på morgonen du fick. Inget värmer hjärtat mer än sådana uttryck eller hur?

I veckan som var hade vi äntligen barnvakt och sov på Gripsholms Värdshus. Förklyd och snorig åkte jag dit med D och hade det så mysigt. Det behövs verkligen ibland att rå om varandra eller hur? Mitt i vardagens puls... Maten var god och rummen jättefina. Korten blev väldigt ljus och det märks att jag hade min nya kamera. Men bättre med lite bilder än inga alls.

Innan vi skulle åka hem tog vi en promenad i den kalla och sovande sommarstaden Mariefred. Solen sken och det var -14 så det bet ordentligt i kinderna.

Och jag kan varmt rekomendera stället när lite romantik och lyx ska finnas i livet.
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Vilka underbara bilder du visar, ser så vackert och mysigt ut! Låter som en underbar mini-semester - sånt borde man göra oftare!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tack Pernilla, vad roligt att du tycker om dom. Jag är ganska ny på att ta kort så jag lär mig meed tiden hoppas jag ;-)

    jag kan varmt rekomendera Mariefred. Underbart...
    Kram

    SvaraRadera