torsdag 11 mars 2010

Tilda ängel

Hej Linda,

Åh, vad kul det verkar med trädgårds design, du måste lära mig sen, så lär jag dig allt från inredningskursen, deal?

Idag har jag haft en ledig dag från jobbet och A var hemma från skolan kraftigt förkyld. Vi hade en mysig dag i hop, det är sällan man får tid med bara ett av sina barn, så det var så härligt att kunna ta sig tid att sitta ner och göra bara det han ville hela tiden. Vi bakade kladdkaka, spelade spel och var i leksaksaffären.
A är väldigt nyfiken på hur min Tilda ängel ska bli när den är klar också, den har legat och vilat ett tag, men idag tog vi fram den och han hjälpte mig att fylla delarna med vadd och sy lite (vem vet, han kanske också blir skräddare, det ligger ju i vår släkt..)





Det fina brickbordet på bilden är från Perfect Home, visst är det snyggt?
Kram från Anna

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt mysig dag! Hoppas han kryar på sig, men samtidigt kan det vara ganska härligt att få nån sån där dag ibland!

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Mysigt med pyssel. Jättefint bord!

    kram Mia

    SvaraRadera